حسین ساوه شمشکی مدال طلای اولین دوره رقابت های اسکی مارپیج کوچک قهرمانی آلپاین آسیا را به دست آورد.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

ساوه شمشکی مدال طلای اسکی آلپاین آسیا را کسب کرد
حسین ساوه شمشکی مدال طلای اولین دوره رقابت های اسکی مارپیج کوچک قهرمانی آلپاین آسیا را به دست آورد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون اسکی، در رقابت های امروز(چهارشنبه) که در پیست یانگ پیانگ کره جنوبی برگزار شد، ساوه شمشکی بالاتر از حریفان بر سکوی اول ایستاد و صاحب مدال طلای مارپیچ کوچک آلپاین آسیا شد.
 
در مجموع دو مانش رقابت های مارپیچ کوچک، حسین ساوه شمشکی با مدت زمان یک دقیقه و 32 ثانیه و 81 صدم ثانیه مدال طلا را کسب کرد و پس از او کیم دانگ چئول از کره جنوبی با مدت زمان یک دقیقه و 34 ثانیه و 14 صدم ثانیه به نقره رسید و چوی چانگ هیون دیگر اسکی باز کره ای با مدت زمان یک دقیقه و 35 ثانیه و 54 صدم ثانیه به مدال برنز این رقابت ها دست یافت.
 
حسین ساوه شمشکی دیروز ( سه شنبه) در بخش مارپیچ بزرگ به مدال نقره دست یافته بود.
 
این مسابقات اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیست و چهارمین دوره نوجوانان و جوانان است.
 
حسین ساوه شمشکی تنها اسکی بازآلپاین ایران است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در دوالمپیک زمستانی (ونکور2010)،(سوچی 2014) شرکت کرده است .
 
همچنین دیگر اسکی بازان ایران محمد کیادربندسری در جایگاه ششم، پویا ساوه شمشکی در جایگاه هفتم، پوریا ساوه شمشکی در جایگاه هشتم قرار گرفتند.در بخش بانوان نیز فروغ عباسی هشتم، مرجان کلهر نهم، صدف ساوه شمشکی دهم، نجمه زالی یازدهم زیبا کلهر دوازدهم شدند.میترا کلهر نیز نتوانست رقابت خود را در مانش اول به پایان برساند و از این رقابت حذف شد.
 
در رقابت های مارپیچ کوچک بانوان و در مجموع دو مانش، چوی جونگ هیون از کره جنوبی با مدت زمان یک دقیقه و 42 ثانیه و 58 صدم ثانیه به مدال طلا رسید، تاکاهاشی موی از ژاپن با مدت زمان یک دقیقه و 43 ثانیه و 46 صدم ثانیه به مدال نقره دست یافت و سانگا سایانو دیگر اسکی باز ژاپنی با مدت زمان یک دقیقه و 44 ثانیه و 15 صدم ثانیه مدال برنز را به گردن آویخت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 392
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 398
بازدید ماه : 510
بازدید کل : 13140853
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7